رژ لب های مرجانی امروزه کاملاً داغ شده اند و زنان در سراسر جهان به دور از خود می روند. رنگ کاملاً مورد علاقه شده است و مارک های زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از سایه های مرجانی را ارائه می دهند. اما می توان در مورد سایه یا مارک رژ لب رنگی مرجانی که می توانند امتحان کنند و باید خریداری کنند ، دچار سردرگمی شدند.

 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی رژ لب MAC Creamsheen Crosswires
قیمت چک رژلب گردن NYX را بررسی کنید
بررسی قیمت رژلب رژیمی MAC Vegas Volt
Maybelline با من بمانید مرجان قیمت را بررسی کنید
رژلب قرمز اتمی دبورا میلان 03 بررسی قیمت
قیمت بررسی رژلب مروارید هلو رنگی مخملی هلو
قیمت چک کردن رژگونه رژلب Lotus Puretay
بهترین رژلب های مرجانی
در اینجا 10 رژ برتر مرجانی و نظرات آنها را برای شما ارائه می دهیم.
 
1. رژ لب MAC Creamsheen Crosswires:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 1. رژ لب های MAC Creamsheen Crosswires Pinit
 
MAC قبلاً به دلیل انتخاب عالی سایه و کیفیت عالی شناخته شده است. این سایه زیبا از دامنه کرم کرم آنها برنده مطمئنی در گروه مرجان است. سایه ترکیبی مناسب از صورتی و نارنجی است که باعث می شود آن را برای پوست هندی مناسب کند. رژ لب طولانی می ماند و لب شما را خشک نمی کند. قطعاً بهترین رژ لب مرجانی که می توانید پیدا کنید!
 
 
[بخوانید: بهترین راه های خلاص شدن از شر لب های تیره به طور طبیعی]
 
2. رژ لب گرد NYX:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 2. NYX دور رژ لب Femme Pinit
در حالی که همه ما به آن لب های مرجانی بی عیب و نقص علاقه داریم ، NYX این سایه مرجانی زیبا را که به عنوان Femme شناخته می شود ، به ما ارائه می دهد. بنابراین ، هنگامی که شما آماده برای به دست گرفتن جهان هستید ، فقط به Femme بستگی دارد! از رنگ خوبی برخوردار است و همچنین قدرت ماندگاری خوبی دارد. دیگر چه میخواهیم؟
 
 
3. رژ لب حاوی پرتقال پرتقال مایع Maybelline:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 3. Maybelline رطوبت شدید برنز رژیمی نارنجی Pinit
Maybelline هنوز یکی از مقرون به صرفه ترین مارک های هند است و این سایه "برنز نارنجی" سایه مورد علاقه من از دامنه آنها است. رنگ شگفت انگیز برای بسیاری مورد علاقه بسیاری شده است. و تصور اینکه من آن را به صورت رایگان دریافت کردم ، هیجان انگیز تر بود. به نظر می رسد مانند یک پرتقال مرجانی خاموش است اما روی پوست عادلانه تر این ممکن است کمی پرتقال به نظر برسد. این یکی مطمئنا دزدی است.
 
4. رژ لب MAC وگاس ولت:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 4. رژ لب Pinit MAC وگاس ولت
MAC آستین های بسیار امیدوار کننده ای به آستین های خود دارد و MAC Vegas Volt یکی از آنهاست. سایه ترکیبی عالی از نارنجی و مرجانی است و سایه مطمئناً یک مشت را بسته بندی می کند. سایه در پایان تقویت شده است که باعث جذابیت آن می شود. پوشش کامل است و قدرت ماندن نیز خوب است.
 
 
5. رژ لب زیبا نارس زیبا:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 5. نارس زیبایی رژ لب Pinit
دروغ و زیبایی غالباً در همان عبارت مورد استفاده قرار نمی گیرند ، اما نارس این کار را در این سایه زیبا به نام زیبا دروغگو انجام داده است. خوب ، سایه یک سایه مرجانی است که دارای درخشش دقیقه است. کسانی که لب های رنگی زیادی دارند ممکن است نیاز به استفاده از یک مداد لب برهنه در زیر داشته باشند. رژ لب پوشش متوسطی را فراهم می کند.
 
6. Maybelline با من مرجان بمان:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 6. Maybelline با من بمانید رژلب لب Pinit
Maybelline به تازگی برخی از رنگهای لب 14 ساعت Stay را که تابستان امسال ویروسی شد ، به بازار عرضه کرد. Stay With Me Coral رنگی بود که مورد پسند بسیاری قرار گرفت و گرچه از نظر قیمت بسیار کمی است ، مطمئناً رنگی فوق العاده برای پوشیدن است. سایه در سایه های پوست مناسب و مناسب به نظر می رسد.
 
 
7. رژ لب قرمز اتمی دبورا میلان 03:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 7. رژ لب قرمز اتمی دبورا میلان 03 Pinit
این رژ لب قرمز است که در واقع رنگ مرجانی با نکات قهوه ای قهوه ای است. سایه رژ لب قرمز 3 دبورا مطمئناً در طیف خوبی از تن های پوست عالی به نظر می رسد و مدت زمان مناسبی می ماند. یک پوستی صاف و ابریشمی به دست می دهد و لب های شما را زیبا می کند.
 
 
8. رژلب مروارید هلو با رنگ مروارید مخملی:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 8. Colorbar Velvet Matte Peach Crush Pinit
نام ها گاهی اوقات بسیار فریب دهنده هستند و این مورد در مورد Peach Crush Colorbar است. رژ لب سایه بسیار خوبی از مرجان با تیره نارنجی قوی است. ممکن است نام شما را فریب دهد اما رنگ مورد علاقه داغ است. پایان این رژگونه ها مات است و از نظر قیمت بسیار مطلوبی دارند. رنگ کاملاً روشن است و ممکن است با صدای تیره پوست بسیار بلند به نظر برسد.
 
 
[بخوانید: 10 بهترین محصولات آرایش Revlon در هند]
 
9. میخک رژ لب Lotus Puretay:
 
بهترین رژ لب های مرجانی - 9. لوتوس Puretay رژ لب رژگونه
من شخصاً عاشق رژلب های لوتوس هستم. قیمت ها مناسب هستند و رنگدانه خوب و قدرت ماندن متوسط ​​دریافت می کنید. سایه Carnation سایه مرجانی زیبا با تن های نارنجی قوی است. رنگ کاملاً روشن است و می تواند لایه بندی شود تا رنگ بیشتری به دست آورد. فرمول مرطوب کننده و کرم است.
 
 
10. رژ لب آزادی سیستم مجدد شماره 73 رژگونه:
 
بهترین رژلب های مرجانی - 10. پر کردن مجدد سیستم آزادی اینگلوت شماره 73 Pinit
یک فرقه محبوب در میان وبلاگ نویسان زیبایی ، این سایه مطمئناً قلب همه را جلب می کند. سایه ترکیبی کامل از صورتی و مرجانی است. رنگ مرجانی صورتی به نظر می رسد بر روی پوستهای نرمتر و پوستهای گرمتر. آن را به یکی از بهترین رژلب های مرجانی تا کنون تبدیل می کند. لب
مرجع:ثانیکالا