هر زن مجبور است در مقاطعی از زندگی با نقاط تاریک ، لکه های پوستی ، جای زخم آکنه و محافل تیره مقابله کند. اما ، این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند پوستی درخشان و شفاف داشته باشند. برای پنهان کردن چنین نقص های پوستی عملکرد پنهان مانند جادو است زیرا تمام نواقص پوستی را کاملاً پنهان می کند و به شما پوستی طبیعی و بدون لکه می بخشد. امروز می خواهم در مورد بهترین مخفیگاه MAC صحبت کنم. MAC یک مارک بسیار شناخته شده در برند لوازم آرایش است. بهترین چیز در مورد کانسیلرهای MAC این است که آنها در سایه های عظیمی در دسترس هستند تا همه بتوانند سایه مناسب پوست خود را به دست آورند. اگر در جستجوی مخفیگاه خوب هستید ، ادامه مطلب را بخوانید.

 
بررسی قیمت محصولات
قیمت بررسی قیمت مخازن استودیوی MAC Studio
قیمت چک کن کانسیلر MAC Pro Longwear
پالت پستی مخفی و متوسط ​​قیمت MAC Studio. قیمت چک متوسط
Mac گزینه Cover-Concealer Check Price را انتخاب کنید
MAC قیمت کنترل کننده کانسیلر MoistureCover را انتخاب کنید
قیمت بررسی کننده اصلاح کننده پوست MAC Studio را بررسی کنید
قیمت بررسی قیمت مخفیگاه استودیوی MAC Studio
قیمت چک کن کانسیلر معدنی MAC
مخفی و پالت صحیح MAC Studio / قیمت چک تاریک
بهترین مخفیگاه مک
1. مخفی کن کانسیلر استودیوی MAC:
 پینیت
این کانسیلر از MAC از نظر سبک ، سبک ، صاف و خامه ای است. مانند یک رویا با پوست می آمیزد و پوستی بی نظیر و طبیعی به شما می بخشد. این لکه ها را پنهان می کند و کمی طول می کشد که باعث می شود مقرون به صرفه نیز باشد. این عیب و نقص و تغییر رنگ پوست را به مقدار کمی پوشش می دهد و با ویتامین A ، E و سیلیس غنی می شود. اینها به جذب ترشح روغن اضافی کمک می کنند. این در سایه های بزرگ در دسترس است به گونه ای که می توانید سایه تطبیق را به راحتی دریافت کنید. همچنین از SPF 35 تشکیل شده است که از آفتاب سوختگی ناشی از ساعات طولانی قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند. ضد آب است و بنابراین در کل روز می ماند تا زمانی که آن را با پاک کننده آرایش حذف کنید.
 
 
 
2. کانسیلر MAC Pro Longwear:
 پینیت
این پنهان کننده لباس MAC pro Mreative خامه ای است و بدون قرار گرفتن در خطوط ریز مانند یک رویا می چرخد. این یک پوشش قابل ساخت و ساز متوسط ​​است و مقدار کمی برای پنهان کردن لکه ها ، جوش ها ، خال کوبی ها ، تغییر رنگ و سایر نواقص پوستی کافی است. به راحتی پوست ، چربی ، خشک و طبیعی مناسب خواهد بود ، به دلیل وزن سبک آن طبیعی نیست و باعث نمی شود شما کیکی به نظر برسید. این عالی است برای افرادی که به دنبال پنهان کننده طبیعی برای پنهان کردن در زیر چشم هستند. قیمت بالا است اما مدت طولانی شما را دوام خواهد داد که ارزش آن را امتحان می کند.
 
 
3. پالت / رسانه صحیح مخفی و استودیوی MAC Studio:
 پینیت
این پالت مک مخفی دارای چهار سایه کانسیلر NC30 ، NW25 ، NC35 و NW35 است. همچنین حاوی دو سایه اصلاح کننده به رنگ زرد وسط هلو است. این پالت مخفی کننده برای آرایشگر فوق العاده است و با آنتی اکسیدان ها غنی شده است و این باعث می شود که برای انواع پوست مناسب باشد. شما می توانید از این روش به صورت جداگانه استفاده کنید یا از دو سایه برای ترکیب کامل خود استفاده کنید.
 
 
[بخوانید: نحوه استفاده از کانسیلر و بنیاد]
 
4. Mac مخفی کردن پوشش را انتخاب کنید:
 پینیت
اگر دایره های تاریک سنگین دارید ، این مخفی کننده مخفی از MAC ارزش سرمایه گذاری دارد زیرا پوشش سنگین را فراهم می کند. بلافاصله باعث روشن تر شدن ، روشن شدن و یکنواختی شدن پوست می شود و به شما پوست لکه ای آزاد و طبیعی می بخشد. بسیار سبک وزن است و همچنین بدون روغن است و باعث می شود برای انواع پوست های روغنی ایده آل باشد. بافت صاف است و بی دردسر می آمیزد. سایه های بی شماری برای انتخاب وجود دارد و برای پنهان کردن مقدار کمی لازم است ، که ارزش قیمت آن را دارد.
 
 
5. MAC کانسیلر MoistureCover را انتخاب کنید:
 پینیت
این کانسیلر از MAC با یک اپلیکاتور پا در دسترس است که باعث آسان شدن کاربرد می شود. حتی بسته بندی ها به گونه ای جمع و جور هستند که می توانید به راحتی آنرا دور خود حمل کنید. بافت بسیار زیبا است و به همین ترتیب بی دردسر می آمیزد و به شما یک صاف طبیعی ساتن می بخشد ، که طبیعی و درخشان به نظر می رسد. پوشش قابل ساخت است و سایه های بی شماری برای انتخاب وجود دارد. کمی طول می کشد تا یک لوله به مدت 3-4 ماه دوام آورد. این کل روز بدون محو شدن یا حل و فصل ماندن می ماند.
 
 
6. اصلاح کننده پوست پایان MAC Studio:
 پینیت
این یکی دیگر از بهترین پنهان کننده های مک است که محافل تیره ، خال کوبی ، لکه دار ، زخم ، خال و سایر عیوب پوستی را پنهان می کند زیرا پوشش کامل را فراهم می کند. بافت خامه ای به راحتی روی پوست می چسبد و به بالا نگاه نمی کند و ظاهری بسیار طبیعی می بخشد. همچنین دارای SPF 35 است که یک مزیت اضافه است. بسیار رنگدانه است و یک قطره برای پنهان کردن آن کافی است ، به این معنی که ماندگاری آن طولانی خواهد بود. این در هشت سایه موجود است ، به طوری که شما می توانید سایه تطبیق خود را به راحتی دریافت کنید.
 
 
[بخوانید: نحوه انتخاب کانسیلر]
 
7. مخفیگاه مجسمه سازی استودیوی MAC:
 پینیت
این کانسیلر اسکالپ استودیویی از نظر بافت خامه ای است و پوشش کامل آن را فراهم می کند و لکه ها ، محافل تاریک ، قرمزی ، جوش ها ، زخم ها و قرمزی را فوراً پنهان می کند. این یکنواخت از رنگ پوست شما استفاده می کند و به شما مات طبیعی می بخشد. ضد آب است و لباس طولانی دارد و برای کل روز بدون محو شدن کمی می ماند. با انگشتان به راحتی مخلوط می شود یا می توانید از برس کانسیلر نیز استفاده کنید. در بسته بندی وان می آید که جمع و جور و محکم است.
 
 
8. MAC کانسیلر مرطوب کننده را انتخاب کنید (دو انتهای):
 
مرجع:ثانیکالا